Music is my master

Nu har jag äntligen fått igång min nya mp3-spelare. Det var fullt med jättekonstiga låtar i den redan så dem har jag suttit och lyssnat på den sista kvarten. Tänker byta ut dem mot min musik fortast möjligt för lyssnar man för länge på sån där knäpp musik då blir man ju galen.
Det är iallafall jättebra ljud i den, även om jag inte riktigt gillar de medföljande hörlurarna. De är liksom för stora så när de ska in i mina små hörselgångar så måste jag trycka till hårt för att de ska fastna ordentligt. Sen är de sånt där otäckt skumgummi på den också. Ska byta ut dem mot några mindre såfort jag får ett bra tillfälle.
Såhär ser den iallfall ut:

image408


Och såhär ser armbandet och fodralet ut:

image409


image410


Nu är det bara att proppa den full med bra musik. Det och att fortsätta leta efter ett bra hotell i Stockholm tänker jag jag sysselsätta mig med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0