Modellerna lurar oss...

Jag är helt övertygad om att en modells utseende påverkar vår uppfattning om huruvida plagget hon bär är snyggt eller inte. Satte man samma klänning på två olika modeller så skulle de sälja olika bra beronde på respektive modells utseende.

Kolla bara på de här två modellerna. Den vänstra har en gyllenbrun solbränna och ser sådär härligt sund och atletisk ut, medan den högra är en spinkig, översminkad blekfis. Om man nu satte dessa två kort i händerna på 50 killar och bad dem välja ut vilket underklädesset de helst skulle vilja se sin flickvän i så är jag övertygad om att de skulle bli det vita som fick flest röster, även om de svarta kanska egentligen är snyggare.

   



Jag har absolut inga siffor eller vetenskapliga undersökningar som stödjer mina teorier, MEN jag tror stenhårt på det. Någon som säger emot mig?


Kommentarer
Postat av: Jerkson

jag säger emot ^^ jag tycker svarta, men sen tänker ju jag annorluna hehe

2007-10-15 @ 22:58:40
Postat av: Jessica

Det är bara för att du inte är lika lättlurad som alla andra :P

2007-10-16 @ 13:37:32
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0