Min oerhört spännande tillvaro just nu

...det ända jag gjort hitills är att städa mitt skrivbord, värma lasagne i mikron och äta den till ett inspelat avsnitt av desperata hemmafruar. Mitt liv är ju helt meningslöst för tillfället och det värsta är att jag njuter av det i smyg. Jag vet att jag måste ta tag i situationen och göra något vettigt snart, men när man väll smaka på det ljuva livet är det svårt att byta bort det.

Jag sitter och letar efter julklappar. Har hittat flera stycken bra saker som jag funderar på att köpa. I år ska jag verkligen anstränga mig och köpa superpresenter till alla som brukar få äran att tilldelas julklappar i mitt hus.
Det svåraste är utan tvekan att hitta något till storebror.
Några tips kanske?

Sen hänger jag inne på youtube också. Man kan verkligen lätt fördriva timmar på den sidan.

Den här killen är ju typ hur skön som helst, honom hade jag nästan glömt bort ju :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0