Min nya jacka är underbar

Idag hittade jag äntligen en vinterjacka! Den såg inte särskilt snygg ut när den hängde på galgen, men när jag väl satt på mig den så ville jag inte ta av den igen. Tyvärr var det väldigt varmt i affären så efter ett tag blev jag tvungen att ta av den för att inte bli överhettad, men eftersom jag fick med mig jackan i en påse från affären så var jag ganska nöjd ändå. Jackan eller duffeln som det väll egentligen heter kostade 3000:-, men eftersom MQ har såna braiga erbjudanden för oss medlemmar så blev den att kosta 2400:- (För varje 500-lapp man handla för så fick man 100:- i rabatt). Det är ju helt fantastiskt egentligen. 600:- rabatt på en helt nyinkommen jacka sådär bara utan anledning. Hade ju köpt den ändå, men 600 över skadar ju aldrig.

Såhär såg den ut iallafall. Peak Performance 75% ull.

image368

       

Sen köpte mamma en tvål från lush och en pyamas åt mig också. Tvålen luktar suuupergott och pyamasen vet jag inte riktigt varför hon köpte. Hörde henne mumla något om att den nästan var gratis... Behöver jag nämna att min mamma är inne på H&M väldigt sällan :P

 

Köpte någon liten huvudbonad också, men nu är jag så trött så de visar jag imorgon istället.
Sov gott allesammen ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

ahaha, kommer du ihåg hon från nora som hade på sig något i stil med din pyamas. Hello Kitty :P :D Igårkväll alltså!

2007-10-20 @ 11:58:37
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha självklart så minns jag det :P Skillnaden mellan henne och mej är att jag sover i kläderna, hon går på krogen i dem :P

2007-10-20 @ 12:19:47
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0