Min dag, halva klädseln och hela historien

Såhär har jag sett ut idag. Linne och tunika från HM, halsbandet fick jag i present när jag fyllde 19 och nederdelen var samma som igår.
Dagen har faktiskt gått ganska smidigt. De nya däcken var fina och bra och på bilprovningen fick jag bara två små pytteanmärkningar som är lätta att rätta till. Åkte till och med till statoil innan och tvättade bilen så att de skulle få en lite trevligare arbetsmiljö. Snällt av mig tycker jag :P
Till lunch blev det kina-mat, ja jag vet att jag åt det igår också, men det är ju såå gott.



Hemma igen hade detta laddat i brevlådan. Har satt den på laddning nu så imorgon kan jag lägga in musik och pröva den. Jag visste att den skulle vara liten, men den är verkligen miniminiliten. Risken för att jag ska tappa bort något såhär litet känns faktiskt väldigt stor.



Hos tandläkaren gick det sådär. Kan ju inte sova med den där himla bettskenan eftersom den är så tajt över två tänder att det gör tusen gånger ondare med den på än att vakna upp efter en natt av tandgnissling. Berättade det för tandsköterskan och hon sa att det var ju inga problem, de kunde vidga ut den, men när tandläkaren sen kom och fick höra samma sak så hon typ, du vänjer dig. Jag vidgar den bara om den får dina tänder att flytta sig och det är ingen risk. Fattar hon inte att jag inte kommer använda den alls om den gör så ont att jag bara vill gråta? Jävla hagga. Är det inte läkares jobb att lyssna på sina patienter och ta dem på allvar?

Hos mina fd arbetskamrater var det iallafall jättetrevligt. Som alltid hos dem så äter man oavbrutet från de att man stiger innanför tröskeln tills de att man lämnar huset. Fast idag fick jag till och med med mig en bulle att ha i bilen under resan hem. Gästvänligare människor finns verkligen inte, men jag ska försöka att inte hälsa på för ofta för då kommer jag snart att rulla fram :P

Nu ska jag bara skriva ut min jobbansökan och sen ska jag soooova. Måste åka hemifrån vid sju imorgon, vilket känns sådär halvkul.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0