Lördag

Idag har jag varit på kupolen. Det märktes verkligen att det var löningshelg för det var människor ööööööverallt.
K klippte sig och medans jag väntade så gick jag runt i alla affärer som vi inte gått in i innan för att fördriva tiden. Hamnade inne på KappAhl där det 25% på hela köpet enbart idag och det var som att komma in på en konsert. Det var verkligen som i en sardinburk och jag kom bara inte ut därifrån. Fick nästan panik men så kom jag tillslut in på männens avdelning och där var det något mindre folk så jag lyckades pressa mig ut därifrån.

Köpte två paket hårnålar (av någon mystisk anledning så går dessa små saker upp i rök hela tiden så jag måste ständigt köpa nya) och sen hade jag  lite beslutsångest om jag skulle köpa en supermysig tröja från MQ eller en oversizetopp från Carlings + en svart kjol från Gina. Eftersom jag ska till Stockholm nästa helg så är det ju smart att spara lite pengar tills dess tänkte jag.
Tillslut så tog jag det sistnämda, ångrar mig inte, men jag saknar redan tröjan. Får se om jag hittar den i Stockholm sen, isåfall kaaanske jag köper den då.
K shoppade en del han med. Lägger ut bilder på våra köp när jag kommer hem till min kamerasladd. Han blev superfin i håret förresten.
Nu ska vi äta godis och kolla på Alien. Superäcklig film, men jag gillar den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0