Kupolenköpen

Köpte tre saker i kupolen.
Dels vanliga hårnålar från Glitter:



Och sen en oversizetopp från Carlings för 299:- samt en satinkjol från GinaTricot för 199:-
Egentligen så letade jag efter en svart jeanskjol, men det blev den här som fick följa med mig hem istället.

   

Och sen en liten tjuvtitt på vad mitt söta sällskap köpte, bara för att han är så go ;)

     

Mössa Carlings 99:-, 2-pack kallingar MQ 199:- och t-shirt 699:- OM jag inte minns fel :P

Nu ska hotell och resa bokas inför helgen. Mysipysi.

Kommentarer
Postat av: K

Vad gullig du är =)

2007-10-29 @ 15:47:04
Postat av: Jessica

Du med ;)

2007-10-30 @ 10:28:13
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0