Knäpp dator

Min dator är knäpp. Den typ hakar upp sig efter varje gång den varit avstängd. Det känns faktiskt inte särskilt roligt med tanke på att den är mindre än ett år gammal. Jag försöker komma på vad det är för fel, men det ända jag kan tänka mig är att jag har för mycket bilder och musik, men kan detta leda till att datorn blir knäpp?

Har just betalat en räkning till Telia också. 468 kronor. Det känns ju inte direkt kul det heller. Måste byta abonnemang snart så att det blir lite billigare att ringa.

Egentligen borde jag äta frukost nu, men jag är inge hungrig.
Ska försöka borsta ut mitt trassliga nyduschade hår istället. Kanske går det, kanske inte.

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Emilié

Nej, fast jag skulle ju så mycket hellre ha ett gäng hemska ärr och se ut som han gör nu, än att se ut som han gjorde från början. Skulle inte du?

2007-10-30 @ 11:18:26
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: Jessica

jag hade valt ärren, utan tvekan :P

2007-10-30 @ 16:26:37
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0