Klänningen sprack

Såhär fin var jag 07.21 i morse i min helt nya klänning från Zara.

image365

Och såhär ser den ut just nu

image366

Jävla skitkvalitet!!! Jag är fan förbannad. En helt ny klänning och sen efter en halvdag på stan så är den plötsligt bara trasig. Sömmen bara lossnade utan att jag märkte något. Och det var ju inte direkt så att jag hade ombyte med mej heller så jag fick gå omkring såhär sen!!! Och den var ju inte gratis heller!!
Det värsta är att jag köpte den på Zara i Athen och eftersom jag inte är där dagligen är det liiiite svårt att gå dit och reklammera den. Jävla skit. Jag tyckte ju om den där klänningen jättemycket. Får försöka laga den själv, men det kommer förmodligen att bli skitfult. Visst jag fick mvg i syslöjd, men det betyder inte att jag kan sy.

Köpte en del fina saker iallafall. Lovar att redovisa om en stund när jag lugnat ner mig lite.

Kommentarer
Postat av: K

Tycker synd om dig gumman!! Den var faktiskt jätte fin! Ringer dig snart!

2007-10-18 @ 20:52:14
Postat av: Jonas

Jäkligt synd när sånt händer. Kan du inte gå och snacka med någon Zarabutik i Sverige? De öppnar väl snart i Örebro?

2007-10-19 @ 13:39:22
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0