Jag har en liten satunge i släkten

Jag kom precis hem ifrån min kusins 30-årsfirande. Och hon har två söner som är typ 11 och 8 eller något sånt där. De är monsterlånga båda två, kommer bli riktiga tvåmeterplusmän när de växer upp.
Men när kusinen är i köket så står vi utanför i hallen och pratar med henne.
Plötsligt så skriker den äldre sonen från sitt rum, drar av sig strumpan och lägger sig på sängen och grinar.
Mormorn springer dit för att se vad som har hänt och hittar en knappnål som någon placerat i mattan underifrån där den bara väntar på att någon ska trampa på den.
Lillebrorsan blir ditropad och skälld på, men han står bara där helt iskallt och nekar med ett nöjt flin på läpparna.
Alltså det var verkligen jätteelakt gjort och det måste gjort jätteont när han trampade in den där nålen i foten, men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det var ganska roligt. Lillkillen är ju helond.

Dessutom var han med i tidningen idag på någon sånhär sida där de frågar barn saker.
På frågan: Vad skulle du göra om du var osynlig?
Svarade han: Då skulle jag ta min storebrors grejer

Vilken unge, han kommer gå långt i livet, haha.

Bjuder på en bild från Grekland också.

image385

Kommentarer
Postat av: thea

haha jasså?! det gjorde du... värsta :P

2007-10-20 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0