Greklands-shoppingen

Som utlovat kommer bilderna på mina shoppingfynd från resan.

Först ut, sist inhandlat. En liter härlig Absolut päron. Sjuuukt gott tillsammans med fanta, rekommenderas till alla icke-nykterister därute ;)

 

Sen en väska i fuskskinn. Den var otroligt billig, kostade 12.90 euro så jag köpte den kanske mest för att den kosta så lite, men tycker allt att den är väldigt snygg också.



Sen en måla-tånaglarna grej och två sminkkuddar + en ganska ful sminkväska, men stor och praktiskt i rätt material. De här kostade inte heller knappt någonting så jag kunde inte låta bli.

   

Sen hittade vi en Zara-affär och ingen blev gladare än jag, jag älskar Zara! Det finns ju i Stockholm, men där är jag så sällan. Fick iallafall med mej lite grejer därifrån.

Topp i organisk bomull, kostade stax under hundralappen. Superskön. Jag är inne på t-shirtar med fina tryck på för tillfället har jag märkt.

   

Sen en till topp med tryck. Samma pris på den.
(Det är blixten som får bhn att lysa igenom, det ser inte ut sådär egentligen!!)

   

Hittade en underbar kofta också, verkar varm, den kliar inte och dessutom var den fin. Kostade 24 euro.


   

Det här är min favorit. Den var lite dyrare, men så var det ju en klänning också. Glömde helbilden, men man ser lite på spegelkortet, även om kvalitén är urkass.

 

Sen blev jag ännu gladare när vi hittade Bershka. Var så fokuserad på att hitta presenter till lillsyrran att jag glömde bort att leta till mig själv, men fick iallafall med mej ett linne/klänning därifrån tillslut.

 

Sist men inte minst så köpte mamma en morgonrock åt mig på Marcs and Spencer. Modell lite kortare och tunt mjukt tyg. Den här kommer att bli supersnygg tillsammans med mina fluffiga rosa badlakan...

   

Det var allt just nu. Köpte tre saker till, men de visar jag senare. Måste diska och tvätta lite nu. Alla smutsiga kläder från resan ligger på mitt golv och väntar på att bli tvättade, så det är lika bra att sätta igång.

Taa det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0