Dagens outfit

Såhär ser jag ut idag. Vi ska snart åka in till stan och gå på restaurang hela familjen. Det är ett år sen mamma blev sjuk nu så hon vill typ fira att vi alla är friska och mår bra. Det är nästan så att jag blir lite sentimental, men det är faktiskt det ända som betyder någonting egentligen. Vi människor bara gnäller och gnäller och det är inte förrän man förlorat något som man ångrar att man inte uppskattade det bättre.
Så ikväll ska jag uppskatta min familj och äta god mat och ha det trevligt.


image406


Klänning Ichi, leggings från Bakkom trend, benvärmare typ Lindex, stövlar Bianco, svart ring från Grekland och halsbandet är från TopShop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0