Dagens kläder, spontana jobbsök och kinamat

Nu ska jag berätta en sak som är helt sann. Jag har varit inne i stan idag i flera timmar utan att köpa någonting förutom ett rosa bandet för 20 kronor! Och det köpte jag ju bara för att stödja cancerfonden (Ja även jag kan vara lite god ibland). Jag och mitt köpberoende, är det inte helt otroligt ;)
Åt supergod kinabuffé och sen sökte jag lite jobb också. Gick förbi en affär där de hade en skylt om att de sökte personal omgående och varför inte liksom?, så jag gick in och talade med dem. De bad mig lämna in en ansökan så fort jag bara kunde. Så en sån hade jag tänkt försöka skriva ikväll. Men en sak som är väldigt jobbig är att de ville att man skulle skicka med ett kort också. Det är ju skitsvårt! Vad ska man ta för himla kort? Ska jag vara överseriös och ta senast tagna skolkortet eller ska jag skriva ut ett taget med webcam? Ska jag le eller inte le? Ansiktekort eller helkropp? Detta är ju hur svårt som helst. Jag tror inte ens det finns något kort på mig där jag ser normal ut, jag ska alltid knasa mig på alla kort. Kanske skickar med en outfit-bild, är ju trots allt en klädaffär.
Jag behöver allvarligt hjälp, så snälla hjälp mej?!!

Såhär såg jag iallafall ut idag:

image388

Kofta Zara i Athen, svarta jeans från MQ, väska från Grekland, halsband från Disney Couture.
Håret i knut eftersom det var allt som jag orkade göra i morse när jag kom hem och
utomhus vita lacostesneakers och min stora röda peakjacka som skydd mot regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0