Bi-facil

Det känns som att hela dagen idag bara gått ut på att åka bil fram och tillbaka.
Klockan sju åkte jag hemifrån till lindesberg. Mamma skulle lämna in bilen på service så jag var tvungen att åka med för att kunna skjutsa hem henne.
Halv elva åkte vi tillbaks igen för att hämta bilen, sen gick vi på stan en snabbis där eftersom hon skulle köpa en present. Sen lämnade vi kvar min bil och tog hennes in till Örebro. Inne där åt vi lunch på Stallycktan. Det fanns sjukt mycket mat där sallad, en kött- och en fiskrätt, soppa, pannkaka, bärpaj med vaniljsås och chokadpudding med grädde. Och allting var buffé.
Jag åt köttbullar och hallonpaj. Mumsigt värre...

 



Sen hann jag med en sväng in på Kicks. Behövde en ny sminkremower eftersom min nästan är slut.
Den kostade "bara" en sådär 290 kronor. Skitdyrt, men vad gör man. Gillar inte de billigare varianterna för de funkar ju faktiskt inte.




Nu ska jag äta lite vindruvor och kolla klart på Simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0