Angorastrumpor

Tog ett långt skönt varmt bad ikväll. Behövde verkligen det för jag var på jättedåligt humör innan, men efter så var jag tusen gånger lugnare. Ibland så behöver man bada så är det bara. Rakade benen och allt sånt där och efteråt smörjde jag in mig med en bodylotion som luktar underbart gott.
Nu har jag myskläderna på, bland annat inviger jag dessa supermjuka sockor av angora och kollar på ett inspelat avsnitt av Boston teaparty.



Imorgon åker jag till Borlänge. Förhoppningsvis så blir det trevligt. Får se om jag lyckas få tag i någon dator imorrnkväll så jag kan blogga lite. Annars avlägger jag rapport på söndag.
Ha en superbra helg nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0