Shopping på Asos

Ibland på kvällarna när min syster och jag har lite för lite att göra så brukar vi ägna oss åt internetshopping. Till en början hände det då och då, men på sista tiden kanske det blivit lite väl mycket :P
Igår var det iallafall Asos och pappas visakort som fick äran. Och nej, vi är inte så bortskämda, jag SKA betala tillbaks, måste bara få min lön först.

Dessa fem grejer klickade jag i alla fall till slut ned i shoppingkorgen....


image25image26image27image28image29

Känner mig ganska nöjd, Förhoppingsvis passar de när de kommer också, är ju lite svårt med engelska storlekar tycker jag...
Hoppas att det går lite fortare att få hem grejerna den här gången. Förra gången tog det tre veckor, vilket känns lite väl. Men det stod 4-8 arbetsdagar på hemsidan, så jag håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0