Biltvätt, Polly och Svensk kassaservice

Idag fick jag ett sms från posten, weeeei tänkte jag, nu har min kamera kommit.
Min mamma som också hade ett paket att hämta ut på posten gjorde mej sällskap in till stan.

Tyvärr gick det inte riktigt så bra som vi hoppats....
För det första var det milslång kö fram till disken när vi kom fram. Efter lång väntan gick mamma fram först med sin avi som både hon och min far skrivit på då paketet var beställt i hans namn. Men tror ni hon fick något paket? Neej för hon hade inte pappas leg på sig. Jag menar hallå, de har samma efternamn, hon hade hans underskrift, de har varit gifta i 22 år, halva ICA kunde intyga att det var hon, men nej, hans legitimation saknades.

Sedan var det min tur, min order som gjordes på ellos innehöll tre artiklar, varav endast två hade kommit fram, dessutom i två separata paket. Så jag fick minneskortet, men inte kameran... Jättekul liksom. Tycker att de kan kontakta en om det nu är så att en vara är försenad så att man vet det.

Efter ICA-besöket var varken hon eller jag på topp så vi åkte till Statoil och köpte godis innan vi åkte hem, mamma passade på att tvätta bilen också.

image31
I really love Polly, Polly röd då.



Nu funderar jag på om jag ska skriva lite mer på morgondagens redovisning eller om jag ska improvisera. Behöver inte lämna in något skriftligt och betygen skulle vara satt idag, så jag tror att det blir det senare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0