Vad tänkte Nellys personal egentligen?

Alltså seriöst. Varför? Varför valde de att fota Musse för Nellys julkampanj? Jag kan bara inte förstå det. Visst jag kan se det komiska i bilderna, men liksom detta är väll inget skämt? Detta är seriös försäljning av kläder. Varför tar man då in Musse av alla människor? Som dessutom har en av världens fulaste tatueringar runt naveln. Jag KAN bara inte förstå varför. Och hans olika miner, är det ett försök att se snygg ut framför kameran eller vad handlar det om? De hade lika gärna kunnat hyrt in en apa från Skansen. Ingen hade ändå sett någon skillnad.


image771image772image773image774image775image776

Kommentarer
Postat av: ELin

Vem fan är Musse? Aldrig sett honom förut :P Borde man det?

Du följer med på fredag va?? :):):)

2007-12-11 @ 09:22:44
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Musse är en programledare som nu är inne på sitt andra program, så ja kanske borde man ha hört talas om honom ;)

Det tråkiga är ju att jag jobbar även denna helg så någon krogen blir det nog inte... Däremot så hoppas jag att vi går ut i mellandagarna sen?

2007-12-11 @ 15:54:06
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0