Utmanad

Jag blev utmanad av Elin www.elinsord.blogg.se
Så här gör ni:
Skriv en önskelista med sju önskningar.
Motivera dem, kort eller långt.

1. Att min mamma slipper att få återfall, utan håller sig frisk istället.
2. Att resten av min familj och de jag håller av också får vara friska och må bra
3. Att K håller vad han har lovat
4. Att jag får en massa fina saker som jag önskat mig i julklapp
5. Att någon styr upp nyårsplaner så att det blir en riktigt lyckad nyårsafton för en gångs skull
6. Att jag får en uppenbarelse som talar om för mig vad jag vill jobba med resten av mitt liv så jag vet vilken utbildning jag ska hoppa på..
7. Att jag får ett jobb som ger mig pengar att leva på i väntan på att önskning nummer 6 ska slå in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina önskningar :)

Och jag hoppas att det blir en skitkul jul- och nyårsvecka! OCH vi SKA rocka till typ 6 på morgonen, det kan du va lugn för :P hehe. puss!

2007-12-16 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0