Taxi och Sims

Inatt fick taxi-akuten (dvs. jag) rycka ut igen. Denna gång slapp jag åtminstonde åka hela vägen fram och tillbaks till Örebro, utan det blev bara en kortare sträcka.

I dag börjar jag inte jobba förrän klockan sex. Det är om fem långa timmar. Jag sitter och funderar på hur jag ska fördriva tiden tills dess. Städa gjorde jag igår kväll, men jag antar att det inte är så svårt att hitta något skåp eller så som behöver städas det med. Helst av allt skulle jag vilja spela the sims. Jag känner världens sug efter det spelet. Syrran hade flera stycken förrut, men dessvärre tror jag att alla har kommit bort. Jag ska försöka leta lite och hittar jag det inte så får jag väll köpa mig spelet på Game eller nått. Det kan väll inte kosta så mycket längre eftersom det är flera år gammalt? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0