Ragga lugnt

Igår satt min syster i soffan med sin bärbara dator i knäet och garvade. Naturligtvis blev jag nyfiken och  tvungen att ta reda på vad som var så fruktansvärt roligt. Det visade sig att hon var inne på denna sida: www.raggningsreplik.se/

En sida full med knäppa raggningsrepliker. Alltså sånt här är ju skitkul på pappret, men om någon använde dem seriöst så skulle iallafall inte jag gå igång på det. Nu tror jag inte att det finns så många som använder sig av såna här inövade repliker, eller jag hoppas att det inte är det! För det är faktiskt mest pinsamt.

Några exempel:

* My love for you is like diarrhea, I just can't hold it in.

*
Ska vi leka trollkarl? Jag sätter på dig och sen försvinner jag.

* Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

* ÄR du söt eller har jag fått en sockerbit i ögat ?

* Du skulle passa jävligt bra till mitt nya lakan.


Det finns många, många fler. Den ena värre än den andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0