Pure love

Det är väll inte direkt någon nyhet att jag älskar Kenneth Jay Lanes smycken. Har sedan innan ett superfint armband i guld med tigerränder därifrån som jag fått av K. Sen har jag även skrivit om det svarta äpplet tidigare också. Så himla fint är det! Jag vill ha det supermycket.

Nu har jag hittat ännu en underbar skapelse därifrån, nämligen detta elefantarmband.


image784


Såå snyggt! Jag gillar hur Hillary Duff kombinerar det med det vita tigerarmbandet, som tydligen är en klocka. Vilket jag precis upptäckte. Tror att jag hade föredragit det som enbart armband. Luckan i huvudet förstör litegrann. Inte för att jag inte skulle vilja ha det, men jag tycker att det varit ännu finare om det bara varit ett armband.
Elefanten finns också i vitt, men det är mycket snyggare i svart tycker jag!

image785 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0