Polly X-mas collection

Jag förstår inte hur jag har kunnat missat detta ända tills nu. Polly är ju mitt favoritgodis alla kategorier!
Men tydligen så finns det en X-mas collection i en stor guldpåse som innehåller en massa julsmakande pollysar.
Jag måste garanterat försöka få tag i en sån här påse. Allt som är nytt blir jag sugen på att pröva, det har jag ärvt efter min mamma. Hehe. Eller okej inte allt. Kalles banankaviar kommer inte in i vårat hus.

Såhär står det på hemsidan:
Polly X-mas collection bjuder på en riktig julsensation i Pollys anda! En aromrik mix av härliga jul- och vintersmaker såsom knäck, glögg, saffran, kanel, vanilj och marsipan, allt i kombination med Pollys karakteristiska ljusa och mörka chokladsmak.


image794

Bilden har jag fått låna av Jerker som redan hunnit smaka på dessa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jerker ??

2007-12-12 @ 11:13:12
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Jerker är min gamla klasskompis från Linde.

2007-12-12 @ 16:55:44
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0