Örebro

Hann med en sväng in till Örebro idag, fast att jag sov nästan tills klockan var halv tolv. Fick med mig lite kassar hem också, suprise, suprise. Ett par svarta jeans från MQ, som jag har letat! Hann knappt pröva dem eftersom parkeringstiden var påväg att gå ut, men efter en snabb blick i spegeln bestämde jag mig för att köpa dem och sen prova dem ordentligare hemma. Man kan ju faktiskt lämna tillbaks dem, men jag tror att jag kommer behålla dem. Är liite orolig bara över att det kan vara sånt där tyg som suger åt sig ludd. Jag hoppas verkligen inte det eftersom vi har en katt och två hundar. Det blir en ganska dålig kombination.




Sen köpte jag även lite undiesar och den vita påsen är från la redoute. Tyvärr innehöll den bara ett av de tre plaggen jag beställde, de andra skulle komma runt den 15onde. Känns nästan som om det vore bättre om de skickade allt på samma gång. Koftan motsvarade iallafall mina förväntningar. Den var jättefin och mjuk och gosig.

Nu börjar Idol om 20 minuter. Jag ska precis som resten av svenska folket kolla på finalen. Sen ska jag väll försöka somna hyffsat tidigt också med tanke på att jag ska jobba 12 timmar i morgon och 8 timmar på söndag. Blir en riktigt slitig helg, men det kan jag nog behöva så jag inte får sittsår i rumpan efter all tid framför tvn och datan, hehe.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kommenterade min lugg & det tackar jag för. Du skulle nog ockås passa i den. Jag trodde inte själv att jag skulle det. Kommer du från örebro?
Kram Lilj

2007-12-09 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0