Om ni undrar...

...så är jag hemma hos K. Därför kommer jag förmodligen inte att blogga så mycket idag. Bakade två stora kakor på förmiddagen. En till K och hans familj och en till min storebror som har namnsdag idag. Sen var sotaren hemma hos oss idag och tog bort ett kajbo också. Den ena stod ´på taket och den andra låg vid kamin. Sen ropade de till varandra genom skorstenen. Det såg lite kul ut tyckte jag. Kajboet fyllde en halv svart sopsäck. Skitstort ju, jäkla kajor. Nu ska vi laga mat. Tacos ska det bli. Kanske kommer det en dagens senare ikväll, annars imorgonbitti. Jajust ja ikväll är det ju sista avsnittet av Bonde söker fru. Det måste ju ses.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0