Olika färg på skorna!

Som jag skrev i morse så har jag varit på stan idag. Det gick bra att hjälpa pappa handla julklappar och den sista julklappen som jag skulle köpa gick också smärtfritt, men sen skulle jag börja leta jul- och nyårskläder till mih själv och det gick ju inte riktigt lika bra. Jag hade tänkt mig en röd klänning, men typ den enda röda jag såg var i skylten till en riktig tantaffär. Jag förstår inte varför det inte finns några röda klänningar att köpa. Köpte iallafall en svart kjol tillslut. Tänkte att jag får ha en röd överdel till istället. Den ser inte så fin ut när den ligger sådär på golvet, men den är riktigt söt på. Från MQ kom den iallafall. Ett riktigt fynd som var nedsatt till 99 kronor.
Sen gick jag in på Wedins och där hittade jag ett par rosa pumps och en glittrig rosa väska som det bara skrek nyår om. Har visserligen inte någon klänning än, men jag tänkte att en svart klänning som passar till inte kan vara sååå svårt. Men nu när jag kom hem och kollade på grejerna så är det ju olika färg på skorna!! Om det är ett fabriksfel eller om expiditen bara var ovanligt korkad kan jag inte svara på. Riktigt irreterande i vilket fall som helst. Kan ju inte gå omkring med olikfärgade skor. Det ser ju inte klokt ut! Visserligen är skillnaden marginell, men ändå. Så nu får jag åka in igen för att byta dessa, vet dock inte när det blir. Innan jul så hinner jag iallafall inte.

image896

 

Kommentarer
Postat av: Maria

=) Ja det stämmer nog

2007-12-20 @ 16:23:22
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0