Nyårsafton

Om några timmar så är vi inte längre kvar i år 2007. Det känns faktiskt skönt, en nystart sådär. Jag behöver verkligen en sån just nu. Däremot så tänker jag inte avge tusen nyårslöften eftersom de aldrig funkar. Man lovar på natten att i morgon ska jag börja banta, men sen vaknar man upp grisbakis och det ända som hjälper då är en fet påse med chips.

Nu har jag iallafall precis duschat. Ska åka in till stan och köpa lite groggvirke om en kvart. Efter det så börjar förvandlingen från osminkadt tråkutseeende till den glittrande nyårsstrassen. Haha nee riktigt så extremt blir det kanske inte. Ska jag vara helt ärlig så har jag ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig så det får komma som det kommer. Så mycket glittrande kläder har jag tyvärr inte hittat heller.

Men hoppas att ni alla får en lyckad nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0