Mitt hår efter tre timmar hos frisören

Okej idag har jag då varit hos frisören. Visste inte alls hur jag ville ha håret, men som tur är så hade min frisör väldigt mycket idéer istället. Jag lät henne inte göra exakt som hon ville, men så gott som. Håret färgades brunt och slingades med två olika nyanser. Topparna klipptes ganska mycket, medans hon tog lite mindre på det uppklippta eftersom jag ville att håret skulle bli lite mer jämnlångt. Luggen klippte hon ganska mycket, dels så den blev kortare och dels tjockare. Just nu tycker jag att den är lite kort, men om sådär en två veckor kommer den nog att vara perfekt.

När jag satt där med håret i tusen olika foliepaket så frågade hon om jag ville ha kaffe. Eftersom jag inte dricker kaffe så tackade jag nej. Då fick jag istället ett glas vin. Kändes lite småglammigt att sitta hos frissan, läsa en tidning och smutta på ett glas välkylt vin. Haha. Att jag knappt ätit någon frukost och drack vinet väldigt fort gjorde att jag nästan kände mig lite påverkad sen när jag reste mig upp för att gå till tvättstolen. Tur att jag fick vinet efter att vi bestämt hårfärgen, annars vet man aldrig vad jag hade kunnat gå med på :P

INNAN: (Utväxten är ju typ en decimeter!! Haha)
image1001



EFTER:
image1002

     

Så vad tycks? Förbättring eller försämring?

Kommentarer
Postat av: Elin

GUD! Det blev så bra!:):) Men du passar ju i allt också så att, lilla räv :) Vet du att det snart är nyårsafton, jag har fixat Sprejt! Har du?? Poss!

2007-12-28 @ 19:26:36
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Elin: Hihi det gör jag väll ändå inte? :P Nee jag har inte fixat sprit för jag har redan så mycket! Nästan så att jag skulle kunna öppna en bar här hemma ;)

2007-12-28 @ 20:05:29
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Hanna

Klart förbättring. Luggen är perfa! :D

2007-12-29 @ 03:34:07
URL: http://nagonstansilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0