Min dag, so far

Kom hem från K i morse. Åt frukost och bytte om och sen åkte jag och mami till IKEA. Fick en del inhandlat, visar om en stund. Lunchen intogs också på IKEA. Kommer inte ihåg vad de kallade det, men det var iallafall lax och kyckling + ris och grönsaker och kryddor. Helt okej, men inget jag kommer längta efter att äta igen.
Sen åkte vi och handlade mat. Jag köpte julpolly så nu är det upp till bevis om de smakar gott eller inte.
In till stan efter det. Mamma gick till lillasysters skola för utvecklingssamtal och jag använde tiden till att gå och hälsa på Madde på hennes praktik. Det var mycket trevligt. Jag luktade på två parfymer och gillade faktiskt båda två, vilket inte händer så ofta eftersom jag vanligtvis är superkräsen när det kommer till parfym. Jag tröttnar ofta på en lukt väldigt fort. Sen gick jag in i några affärer också, men hittade ingenting intressant. Åkte hem. Ut med hundarna. Packade in allting från bilen och sen hamnade jag här.


image797

Ikea-lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0