Miami Ink

Kollade just på ett avsnitt av Miami Ink. Gillar verkligen det programmet för de är så himla skickliga! Var en tjej som tatuerade olika sorters sötsaker längs revbenen på ena sidan av kroppen, tårtbit, muffins, godis och en klubba nästan uppe i armhålan. Den blev jättehäftig, men samtidigt så är det inget jag själv skulle vilja ha på kroppen för resten av mitt liv. Så är det med väldigt många tatueringar, jag tycker att det är snygga, men bara på någon annan.
Samtidigt så skulle jag vilja ha en tatuering på någon diskret ställe, men det är ju omöjligt att veta att man fortfarande tycker om den om 20 år. Jag väntar nog ett tag till innan jag verkligen gör slag i saken.


image716

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0