Lyckat

Det har varit en lyckad julafton idag. I morse vaknade jag upp i Ks säng. Efter att vi gett varandra våra julklapper, myst lite och ätit frukost åkte jag hem till mig. Duschade och bytte om. Hjälpte sen mamma att få fram vårat alltid lika enorma julbord. Råkade skala av mig halva knogen på locket till en burk med valnötter. Klockan två kom släkten och sen dess har vi ätit konstant tills de åkte hem för en liten stund sen.
Som ni ser så var det tämligen fullt under våran julgran. Jag fick många fina och bra saker, kommer visa dem så snart jag tagit kort på allt.

image955

K fick två, eller egentligen tre julklappar av mig. I morse fick han en t-shirt från Afflication och en korthållare som jag låtit gravera in en text på. I går kväll så fick han mig inslagen i detta röda nattlinne + matchande underkläder. Haha är man självgod om man ger bort sig själv? :P Jag tror/hoppas att han tyckte om alla tre "presenter". Jag blev iallafall jätteglad för det jag fick av honom.

image956

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0