Lite panik

Igår natt så kunde jag verkligen bara inte somna. Jag försökte med allt, men tillslut så gav jag upp och började kolla på film. Först såg jag någon skitfilm som visades på 4an. Presidentens älskarinna eller nått sånt hette den. Efter det satt jag på 16 blocks, någon film som min bror tagit hem. Den var faktiskt jättebra, förutom att de fem sista minuterna inte gick att se på. Spelaren vägrade att visa mig dem, just inget irreterande när man suttit och kollat på en hel film liksom.

Framåt 4 så somnade jag iallafall tillslut. Tanken var att gå upp vid nio i morse, men naturligtvis var jag alldeles för trött då. Kvart i elva ringer min bror och väcker mig och frågar om jag har reservnyckeln till hans gamla lägenhet. Jag svarar tvärsäkert att nej det har jag inte, varför skulle jag ha det? Men tillslut kollar jag på min nyckelknipa och där sitter den där jävla nyckeln! Hur den kom dit är ett mysterium.
Nyckeln ska vara inne klockan 12 och när vi har pratat klart är den tio i elva. Jag kastar mig upp ur sängen, helt svettig och i stort behov av en dusch, men det var ju såklart omöjligt med tanke på hur mycket klockan var. Blir istället en raggardusch i parfym, drar på mig en mössa för att dölja mitt flottiga hår och slänger på mig de närmast liggande kläderna. Springer ned och ut i bilen. In till stan i 110 vilket resulterar i tusen omkörningar, men vi hann. Med hela två minuters marginal desutom. Hehe härlig förmiddag :P Hann ju inte äta någon frukost innan så efter detta var jag skithungrig. Blev raka vägen till Max, men där var det 100 meters kö. Så jag fick väll vänta en halvtimme eller så innan maten stod på bordet. Men gott var det.


image718

Frukost på Max

Kommentarer
Postat av: ELIN

Mumma! Jag åt på max i fredagsnatt! Det var härligt.

2007-12-03 @ 15:43:14
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Nää fuskis! Max är mycket godare som fyllemat än som frukost :P Själv fick jag glatt gå direkt och lägga mig i fredags, haha.

2007-12-03 @ 15:50:49
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0