Lite nytt

 


Fick tre par trosor av min mamma idag som hon hade köpt till mig. Kanske inte världens snyggaste, men jag blev glad iallafall. Tyckte att det var gulligt gjort av henne + att underkläder använder man ju varje dag så de går säkert åt.

Andra bilden visar mina nya svarta jeans från Sunshine - MQ. Jag stör mig lite på att de är aningen för höga i midjan för min smak, men å andra sidan så är det ju bara jag som märker det så länge jag har någonting på mig på överkroppen. Därför tror jag att jag behåller dem. De kostade faktiskt inte så mycket, 499 kronor. Hittar jag några bättre senare så får jag väll köpa dem med. Ett par hela svarta jeans är nödvändigt att ha i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0