Julklappstips

image808
På bluebox.se finns det under rubriken iPods och laptopskins massor av olika motiv som man kan pimpa sina grejer med. Tyvärr har jag ingen iPod, men laptop har jag allt! Min favorit är denna rosa kreation, men det finns massor av andra om man nu händelsevis inte skulle gilla rosa. Jättekul grej tycker jag. Datorn skulle bli tusen gånger finare med en sån här på.

Såhär står det på bluebox:
"Dessa klisterdekorer är enkla att montera, och ev. luftbubblor slätar man ut med fingrarna utan problem! En klisterdekor till framsidan och en till baksidan är inkluderad, tillsammans med en transparent screen för skärmen.
Det avancerade klistermärksmaterialet från 3M gör att inga klisterrester fastnar när du vill ta bort dekoren.
Skyddar din iPod också mot småskrapor, men gör den främst riktigt läcker!

En riktigt kul idé! Och eftersom de inte är speciellt dyra, kan man faktiskt kosta på sig att byta dekor lite då och då. "


   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0