Hemma igen

Det var jätteskönt att simma, eller ja i början var det det. Sen kom det ned tusen skrikande ungar i bassängen med medföljande vattenleksaker. Jag fick simma zickzack mellan skumtornen för att överhuvudtaget komma frammåt. Stod ut en liten stund, men sen tog tålamodet slut. Gick istället in i duschen och satt i lite hårinpackning. Sen gick jag in i bastun. Egentligen så har jag lite svårt för att basta, tycker att det är jobbigt att andas när det blir sådär varm och torr luft, men idag var bastun helt tom så jag la mig längst upp på min handduk och efter att jag vant mig vid värmen så blev det riktigt skönt. Lite för skönt kanske eftersom jag låg där så länge att jag var alldeles rödflammig på hela kroppen efteråt. Träffade mamma på stan sen. Vi gick och åt lite kinamat. Jag tog kyckling och grönsaker i currysås, vilket är det ni ser på bilden. Såå gott! Men jag förstår inte varför de måste lägga på så onödigt mycket mat. Inte en chans att jag orkar äta upp sådär mycket mat.



Postade även ögonskuggorna som gav bort här i bloggen igår. Innan jag åkte hem köpte jag även två julklappar. Visar dem snart.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Gash, så gott det ser ut!

2007-12-18 @ 15:48:11
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Ja maten var riktigt god också!

2007-12-18 @ 19:37:57
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0