Godmorgon

Godmorgon bloggen! Jag är helt sjukt morgontrött idag, men det är jag säkert inte ensamm om att vara. Det blev inte många timmars sömn inatt, som vanligt. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få bra sovvanor, anslappningsövningar? yoga? hypnos? Kanske skulle vara värt att testa någonting av det? Nu ska jag iallafall åka till Lindesberg. Hälsa på Mattias och hans underbara barn. Tydligen hade han lovat att baka kanelbullar, men kan en kille baka goda kanelbullar? Känns som att bara kvinnor kan sånt, men det kanske är jag som är lite konservativ. Jaja svaret kommer väll med bullarna. Nu måste jag avsluta här om jag inte ska komma försent.
Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Precis, när man aldrig vinner något blir man ju ännu gladare när man väl gör det!

Ha en härlig tisdag!

2007-12-04 @ 09:20:13
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0