Garderobsrensning?

Jag skulle verkligen behöva rensa min garderob och sälja ut hälften på tradera. Kanske mer än hälften till och med? Den är liksom proppfull, så full att jag fått göra en provisorisk extragarderob i min bokhylla. Det dumma med att sälja nu är väll alla sommarkläder jag har. Tror att det blir svårt att sälja kjolar och linnen just den här årstiden. Får väll helt enkelt sälja höst/vinterkläderna nu och spara resten till sen. Det jobbiga med att sälja är att det är så svårt att veta hur mycket man ska ta för frakten. Jag har skaffat mig en sån där portoguide, men det står ju så krångligt. Man kan ju i och för sig köpa på sej lite såna där förfrankerade kuvert. Det är ju ganska smidigt faktiskt.
Först och främst ganska jag ska börja med att rensa garderoben :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0