Elaka kommentarer

Igår fick jag min första så kallade elaka kommentar:

"Alltså jag dör. Din pressbild.....Den är så pinsam....hahahha""

Och jag känner bara, Eeeh okej. Vem är det som är pinsam egentligen? Och varför skulle jag ta åt mig av något som en person som inte ens vågar stå för sina åsikter skriver. För om man vågar stå för sina åsikter så är man inte anonym. Och folk som inte vågar stå för vad de tycker och sina handlingar är det värsta jag vet. Snacka hur myckt skit om mig som helst om du kan stå för det, men kan du det inte så lägg energin på något annat. Skaffa ett liv till exempel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du orkar ta åt dig =p kan du stava till självdistans?

2007-12-20 @ 17:20:54
Postat av: Duesnyggast

Hahaha, herregud :P

2007-12-20 @ 17:51:36
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Jonas

Grattis! Du har nu kommit till ett av de stadier som jag anser vara målet med bloggande: att folk stör sig på en så mycket att de ägnar en energi som de kunde ha använt till något konstruktivt. Jag tycker det är lika roligt varje gång! :)

2007-12-20 @ 20:56:35
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Jonas: Haha ja det roligaste i detta fallet var ju att personen i fråga kommenterade. Det måste ju betyda att den läser min blogg regelbundet trots att han/hon tycker att jag är så pinsam :P

2007-12-21 @ 16:34:16
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0