Baaakis

Jag drack så himla mycket igår. Borde ha blivit apfull, men jag blev aldrig det. Är inte det typ ett tecken på att man är missbrukare? :P Dock så märks det idag, usch vad dåligt jag mådde när jag vaknade i morse. Nu har jag tankat i mig några liter vatten, ipren och mat så nu känns det bättre. Duschen gjorde också susen. Försökte minnas hur mycket jag drack igår, men det är svårt. Det jag kommer på är minst två baja päron shots, 3 baileysshots, en 6a samboucca, två san fransisco, två frozen melon daquari, en likör 43 med mjölk. Detta var dock inte allt då jag söp upp ÖVER tusen spänn igår. Det finns bara ett ord som beskriver det, ÅNGEST.

Det var iallafall en kul kväll. Vi började på klaras, men där var ju alla så himla små. Det bara kryllade av 89or. Sen skulle vi till Harrys, men fick inte komma in för att vi var för unga! Jag blev skitsur. Hallå jag är nästan 20 och det var rekommenderad ålder 23. Jävla vakt säger jag bara. Han hade ingen anledning att inte släppa in oss där.
Tillslut hamnade vi på Frimis. Där var det både bra och dåligt pga vissa omständigheter.

Hade bara med mig mobilen igår och den tar verkligen urkassa bilder i mörkret så korten är inget att skryta med. Elin tog i och för sig kort hon med så hon kanske har lite bättre. Hoppas att hon skickar dem till mig sen.
Men bjussar på några av mina sålänge.

Elin har skrivit mycket bättre och utförligare om vår kväll i sin blogg. Läs det här: www.elinsord.blogg.se/


     

    


Kommentarer
Postat av: ELIN

Sjukt snygga bilder du tog hörru! DET är ett bevis på att du hade lite mycket i kroppen ;);)

2007-12-01 @ 17:42:31
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Haha jaaa det stämmer kanske. Inte för att jag någonsin varit en bra fotograf, men dessa kort tog verkligen priset :P

2007-12-02 @ 12:39:15
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0