Angela Gotborn

Just nu så har denna shop ett supererbjudande! Så om du precis som jag tycker att Angela Gotborns smycken är superfina så är det ett bra tillfälle att passa på att beställa just nu! Jag ska iallafall gå igenom shoppen på en gång för att se vad jag hittar för favorit.

image1010

Om Angela Gotborn:

Design Angela Gotborn startades 2005 av designern Angela Gotborn.

Angela Gotborns smycken finns idag representerade i flera ledande modebutiker.

Angela Gotborn designar och tillverkar alla smycken i egen ateljé där hon främst arbetar med Swarovskis pärlor och kristaller. Övriga material är olika guld- och silverpläterade material, 14 - 22 karats förgyllning och Sterling silver.

Angela Gotborn smycken är skapade för ung som gammal och kan bäras både till vardags och till fest.

Angela Gotborns smycken är antingen enkla och tidlösa eller färgstarka och spektakulära.

Angela Gotborn inspireras av de stora mode- och juvelhusen samt olika stilar som Rokoko, Emipre och Art Deco.



http://www.gotborn-shop.se

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra erbjudane. Synd att jag inte såg det tidigare bara.

2008-01-02 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0