Alla mina julklappar

Detta är vad som fanns under granen åt mig i år.

       
                           


1. Halsband från Kenneth Jay Lane (Från lovern)
2. Armband A.V Max (också från lovern)
3. Reseset
4. Morgonrock i världens mjukaste material (Från Ks familj)
5. Två djupa skålar, Höganäs
6. Två stora mattallrikar, Höganäs (moster och morbror)
7. Presentkort på ansiktsbehandling
8. 6 stycken glas från iitala (vet absolut inte hur det stavas, men jag fick dem från min favoritkusin iallafall)
9. Skitsnygg tavla
10. Kofta från Peak
11. Rosavita handdukar
12. Rengöringsgel och ansiktskräm från Dermalogica
13. Fina lakan, dubbel uppsättning
14. Shampoo + balsam Joico
15. Pengar och presentkort på MQ (från mormor och storebror)
16. Läppstift från Make Up Store i färgen Delight (lillasyster)
17. Concealer Magic Wand från Face (lillasyster)
18. Diorshow mascara och ögonskugga (lillasyster)
19. En shopaholicbok. Haha denna bok är såå jag! (från storebrors flickvän)

Jaa det var det hela...

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Underbart halsband! : )

2007-12-24 @ 22:23:55
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se
Postat av: andriana

fina klappar :)

2007-12-24 @ 22:25:57
URL: http://andriana.blogg.se/
Postat av: Duesnyggast

Caroline: Jaa jag gillar det jättemycket. Ibland är det bra att ha pojkvän :P

Andriana: Tack så mycket!

2007-12-25 @ 11:59:47
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0