VARNING!!!! läs INTE detta om du är en känsling person!!!

Jag har just varit med om det äckligaste i hela mitt liv.

För att göra en lång historia kort så adopterade jag en vildkattunge tidigare i somras.
Jag har inte sett några tecken på att han haft mask, men eftersom man ska avmaska katter regelbundet så köpte vi avmaskningsmedel på apoteket igår. När vi kom hem blandade jag ner det i hans mat och det var det tänkte jag.

Men nu i morse när jag skulle göra rent i kattlådan så låg tre nybajsade korvar där. Jag tar bort dem och ska slänga dem när jag ser den äckligaste synen någonsin. Runt, innuti och överallt på korvarna så slingrar det sig långa vitgråblå maskar. Jag tror att de var döda, men som ni kanske förstår ägnad jag ingen tid till att ta reda på om det var sant¨. Sååå jävla äckligt.

Nu har jag sanerat allting i badrummet. Kommer varken kunna gosa med katten eller äta någonting iidag. Det är iallafall en sak som är säker...

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-17 @ 15:11:01
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0