Slitigaste helgen ever

Idag har jag mest bara sovit och ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att jag förtjänat det.
Helgen har varit helt sanslös.
Lördagen inleddes med jobb på Nora-glass klockan nio på morgonen. Var Nora-marken i helgen och alla som varit där någon gång vet att vi får milslång kö hela dagen lång vid sådana tillfällen.
Slutade där åtta på kvällen.
Satt mig i bilen. Åkte till Lindesberg.
Började jobba halv nio på Stadshotellet. Stod i Baren längst upp.
Galet mycket folk. Var jätte kul att stå i baren igen, var ett bra tag sen.
Blandade drinkar tills jag såg dubbelt :P
Tydligen har jag rådjursögon också.
Halv tre på natten åkte jag därifrån.
In till Nora. Hämtade upp mamma och pappa samt bror med flickvän som festat i Nora.
Körde hem alla. Sov tre och en halv timme.
Vaknade. Åkte och jobbade i Nora igen.
Slutade kvart över sju på kvällen.
Åkte hem. Helt slut....

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jaha jobbade du på hotellet!? Såg dig inte. :P

2007-08-28 @ 00:00:46
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Jessica

Jajjamen. Stod i översta baren hela kvällen :)

2007-08-28 @ 10:49:22
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0