Reservplanen togs i bruk

image74


Klarade inte riktigt av att bara vara hemma och ta det lugnt idag. Dels för att det är svårt att ha sovmorgon med en superbusig kattunge i samma rum och dels för att resten av huset redan var uppe och igång när jag vaknade 9.34.

Gick iallafall upp, duschade, målade naglarna (se föregående inlägg) och åt frukost. Sen tvingade jag med mej mammi till Örebro. Vi åkte till ett ställe på Aspholmen som jag för tre dagar sen inte ens visste att det existerade, nämligen lager 157. Det är typ ett outlet med massor av kläder, och förutom grymt nedsatta märkesvaror så hade de även sina egna plagg.
Tråkigt nog så har jag en väldigt vanlig storlek på både fötter och kropp så vissa saker jag velat ha fanns tyvärr inte i min storlek, men utbudet var ändå helt okej. Kommer troligtvis att återvända någon dag då jag känner för att köpa jeans. Idag var det alldeles för varmt för det.

Följande grejer fick jag iallafall med mej hem tillslut.

Trosor Frank Dandy 79:-
 

T-shirt Paul Frank 100:-
 

Baslinne Lager 157 69:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0