Nytt nagellack 1

Det första jag gjorde idag på min lediga dag var att måla naglarna. Eftersom jag inte kunnat göra det på hela sommaren pga av jobbet så var det värsta stora grejen för mej, haha superlöjligt jag vet.
Invigde iallafall ett av mina nya nagellack från Essie som jag klickade hem från blush.se förra veckan.
Kan tyckas dyrt med 110 kronor styck för nagellacken, men enligt mej är de helt klart värda pengarna. Sitter som berget, lätta att applicera på ett snyggt sätt och färgerna är grymma.

Tog ett tag då jag målade fem lager. Ett lager Sally Hansen miracle cure, ett underlack (Essie - firstbase), två färg (Essie - Huckle Buckle) och sen överlack (Essie - good to go).

   


Faktisk riktigt nöjd med färgen, den är mer lila i verkligheten och sticker verkligen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0