Mitt jobb suger

Jag jobbar på en glasskiosk. Vi får äta obegränsat med glass, vi har relavtivt hög lön och det låter säkert som ett jättebra jobb.... MEN JAG HATAR DET. Jag hatar att få förklara samma saker om och om igen, jag hatar alla sura kärringar som bara vill ha "en kula vanilj i en våffla", men de vägrar att betala fullt pris, jag hatar att vi tvingas ha långbyxor och strumpor även om det är 45 grader varmt, jag hatar att ingen fattar vilka glassmaker vi har fast de köat och glott på skyltarna där det stor på tre ställen i 20 minuter innan de kommer fram till luckan, jag hatar att alddrig får ha målade naglar, jag hatar att skura samma golv kväll efter kväll, jag hatar alla människor som knackar på luckorna efter vi har stängt.

Jag skulle kunna forsätta i all evighet, men jag känner mej snäll i kväll, så jag ska bespara er det :P

   

Tre foton från min kära arbetsplats

Kommentarer
Postat av: Cassandra

känner igen det där jobbar oxå på ett glass ställe :/

2007-08-10 @ 00:01:10
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se
Postat av: Jonas

Ojojoj vilka aggressioner! Jag har det bästa jobbet. ;P Vad händer med dig i höst förresten?

2007-08-12 @ 15:22:21
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0