Min fredag.

Idag var jobbet inte riktigt lika hemsktsom vanligt, vilket jag förmodligen har det dåliga vädret att tacka för. Kassan blev mindre än hälften så stor som gårdagen och det kom knappt några kunder alls vilket var väldigt skönt för omväxlings skull.

Skrev ju igår att jag skulle lägga upp bilder från min HM-beställning så här kommer de.

 2-pack ullstrumpor, gråa och vita. 79.50:-

  Erbjudande. Gratis vid beställning över 400. Jag tog den gröna.

  Hårsnoddar, 19.50:-

 Knästrumpa, 39.50:-

  Halsband, 49.50:-

  Tunika, 149:-

Och så tillsist detta mysdress som jag bara inte kunde motstå. Tänker inte visa mej offentligt i det, men ser bara så skönt ut att gå omkring med det hemma.

  Tröja 198:-, Byxa 149:-

Jag ser en trend i mina val. Mörklila. Har fått en plötsligt förkärlek för denna färg av någon outgrundlig anledning.
En sak jag tänkte på förrut. När jag går in på HM så hittar jag aldrig någonting som jag villl ha, men när HM-katalogen kommer hem så hittar jag alltid massor av saker som jag vill ha. Varför är det så egentligen? Är det bara jag som blir lurad av de fina modellbilderna? Förmodligen är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0