Dagens shopping.

I morse när jag vaknade så möttes jag som vanligt av dåligt väder utanför fönstret. Min mamma blir otroligt rastlös av dåligt väder så hon övertalade mej snart att följa med henne till Marieberg.
Strax efter det ringde de från Bianco. Hon hade inte fått tag i de stövlarna jag ville ha i brunt, men de fanns i svart. Egentligen var det ganska skönt att de bara fanns i en färg utan foder, för då slapp jag gå och tänka på om jag valde rätt färg.

Men först åkte vi alltså till Marieberg. Regnet öste ned hela vägen in.
Jag var på jakt efter ett svart skärp att ha i midjan på min nya klänning från Modströms.
Tillslut blev det detta som jag hittade på Kappahl av alla ställen. Det negativa var att det var one-size så det blev lite långt, men jag löste det genom att vika in det.
129:- kostade det iallafall.

image82

 

Sen råkade vi gå in på MQ också, och fast jag lovat mig själv att inte köpa någonting så kom jag ut med följade i en kasse. Vet inte riktigt hur det gick till. Har en liten minneslucka ;)
Linne med innerbh 149:-, Trosa 99:-

image85

   

Efter att ätit en snabblunch bestående av smörgås i mitt och syrrans fall, sallad i mammas så åkte vi in till stan där jag äntligen kunde köpa mina stövlar.
Egentligen är de alldeles för dyra. Jag har aldrig köpt så dyra stövlar förrut eftersom de blir utslitna så fort. Men de var verkligen kärlek vid första ögonkastet, så vad gör man :P

image88

       

Köpte skyddsspray och läderfett också. Tänkte att jag åtminstonde ska göra mitt bästa för att de ska hålla sig fina så länge som möjligt.

Nu äta mat. Sen ska jag kolla på någon film. Brorsan var här för några dagar sen och lämnade av en massa filmer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade ett jättefint tjockt, rött skärp att ha i midjan. Men det gick nyss sönder ;(

2007-08-16 @ 18:03:44
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: m

Jag behöver förslag på slogans kolla min blogg och rösta :)

2007-08-16 @ 18:04:14
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0