Alltid krångel.

Igår beställde jag äntligen den fina höst/vinterkappan från Nelly som jag funderat på, men vad händer då?
Jo jag får detta mail :

"Hej! Tyvärr så har någon/några produkter i din beställning blivit restnoterade. Anledningen beror på stor efterfrågan och att våra leverantörer inte hinner med att få fram varorna i tid till oss. Vi inväntar dessa till oss inom kort och kommer att skicka dom samma dag som de inkommer.
Hoppas du har överseende med detta.
Mvh Michael Jarestad / Kundtjänst Nelly.se NLY Scandinavia AB
Tel. 033-12 18 00 mvh Kundtjänst / Nelly.se"

Såååå irreterande!

image133

Nu är jag sur. För det där har hänt en gång förrut och då slutade med att jag aldrig fick någon vara. Tillslut ringde jag och frågade och då hade den utgått. Tycker att de är dem som borde höra av sig till mig om något sådant händer. Hoppas verkligen att det bara är en försening denna gång, för jag VILL ha min Drew coat, helst nu på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0