Sommarkläder

Min garderob behöver verkligen uppdateras med sommarkläder. Jag har massor av klänningar, men de flesta är långärmade och kommer därför att bli aldeles för varma att ha på sej om sommaren blir fin.
Så klänningar måste jag absolut köpa mej ett par stycken.
Den här från Calvin Klein är perfekt, fin färg, lagom tunn och så brottarrygg.

image9  image10

649 kronor


Kjolar har jag också dåligt av. Gillar dessa från American Apparel:

image6image8

295 kronor kostar skönheterna. Lite sådär lagom att ha på sej en fin sommardag. Färgen har jag kankse lite svårt för. Vitt blir alltid så fruktansvärt genomskinligt och ljusblått är ingen färg som jag brukar använda så ofta. Ljusgul eller grå skulle jag föredra, men man kan inte få allt.
Allt från Nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0